Aptituds i coneixements
Com treballo
− Alta capacitat d'autoaprenentatge davant nous reptes.
− Empatía i paciència.
− M'agrada sentirme orgullós d'una feina ben feta.
− Empatía i paciència.
− M'agrada sentirme orgullós d'una feina ben feta.
Experiència
Cap de serveis interns
Grup Cultura 03
octubre de 2006 – febrer de 2013
Cap de serveis interns, Responsable de sistemes i Community manager. Soci de la cooperativa Nova 2003, que pertany i dóna servei al Grup Cultura 03 i a totes les empreses del Grup (Sàpiens, Ara Llibres, Batabat...). També col·laborem amb el Grup Clade.
Educació
Universidad de Cádiz
Experto Universitario en Sistemas de Información para la Empresa. (Postgrau)
2013 – 2013
Universitat d'Alacant
Master en Community management y Dirección de redes sociales en la empresa. (Postgrau)
2012 – 2012
Universidad Antonio de Nebrija
Aplicación de las TIC en las aulas.
2012 – 2012
Ambientum formación
Responsabilidad social cooperativa: Elaboración de memorias de sostenibilidad.
2011 – 2012
New Horizons Barcelona
2011 - Configurar y solucionar problemes de serveis de domini de Directori Actiu en W. Server 2008
2010 - Configurar, gestionar y mantenir servidors Windows Server 2008
2009- ITIL V2. Service Support.
2009 - ITIL Foundations V3
2007 - Administració I manteniment d'una xarxa Windows 2003 Server
British Council Barcelona
1991 – 1993
Cursos d'anglès, nivells:
- Pre-advanced
- Advanced
- Proficiency
- Pre-advanced
- Advanced
- Proficiency
Universitat de Barcelona
Geologia. (Primer cicle)